Koszyk:      
... jest pusty
Waluty:
Język: Polski Angielski Rosyjski Węgierski
Zaloguj  |  Utwórz konto     
Zaloguj  |  Utwórz konto     
MENU

WSPARCIE SPRZEDAŻY

Jako wiodący producent gadżetów w Polsce chcemy podzielić się z Wami - naszymi klientami najlepszymi sposobami promocji produktów! Zapraszamy do przewodnika jak podtrzymać relację z klientami i doprowadzić do jeszcze większej sprzedaży!

PONIEDZIAŁEK 15.02.2021 r. 

Czy każdy klient przynosi więcej niż jedno zamówienie? 

Nie wiemy jak dokładnie wygląda system zdobywania i utrzymania klienta u Was, ale na swoim przykładzie chcemy poddać Wam kilka propozycji jak przedłużyć relację z klientem. Ogromnie cieszymy się z każdej nowej rejestracji oraz każdego nowego zamówienia jakie otrzymamy. Jednakże dla nas to jest dopiero pierwszy krok w naszym systemie sprzedaży - skoro już jednorazowo wydaliśmy pieniądze na reklamę, aby pozyskać nowego klienta - o wiele tańszym rozwiązaniem staje się utrzymanie z nim relacji i namówienie do kolejnego uzupełnienia koszyka. W ten sposób każdy klient przynosi nam średnio 2,2 zamówienia w roku! 

Zatem jeden proces reklamowy - pozwala nam na dokonanie średnio 2.2 transakcji rocznie!!!

W kolejnych mailach będziemy podpowiadali Wam jak można tego dokonać - jeśli masz jakieś pytania to odpowiedz po prostu na tego maila - chętnie doradzimy i odpowiemy na wszystkie! 

Sposób 1: MAILING - przypominajka

Oczywiście nie mogliśmy zacząć naszej opowieści od innego sposobu niż ten którym właśnie się z Tobą kontaktujemy :) W trakcie rejestracji klient podaje swoje dane oraz akceptuje zgody RODO, które pozwalają nam na dalszy kontakt z Wami! To wspaniała forma komunikacji, która pozwala nam na ciągłe pozostawanie w kontakcie, na informowanie o nowościach, informowanie o ważnych wydarzeniach, przesyłanie propozycji promocji, a także przypominanie o ważnych wydarzeniach. 

Są dziesiątki przykładów w jaki sposób można korzystać z tej formy komunikacji - ale szczególnie obrazowy jest przykład kótego sam doświadczyłem. Kilka razy w roku zamawiam kwiaty dla mojej wspaniałej i uroczej wspólniczki oraz żony - pewnego dnia złożyłem zamówienie w kwiaciarni internetowej - która zanotowała moje zamówienie i 2 tygodnie przed urodzinami żony zapytała, czy nie chciałbym kupić dla żony kwiatów - gdyż zbliża się jej święto - SZOK - oczywiście zakupu dokonałem i stałem się wiernym klientem - teraz otrzymuję wiele takich przypomnień i niemal zawsze korzystam. W bardzo prosty sposób kwiaciarnia z jednego mojego zamówienia uzyskała KILKA w roku - nie wydając na dalszą reklamę dla mnie niemal grosza. Jeśli pomnożymy to razy ilość klientów, którzy chętnie skorzystają z podobnego rozwiązania - bez wielkiej pracy osiągamy niesamowite efekty. 

Większość z nas pracuje z klientami dla których prezenty i gadżety to zakup okazjonalny - próbujmy utrzymać relację z klientami za pomocą przypominajek i propozycji nowych prezentów. Idealny moment to około 1-2 tygodnie przed poprzednim zakupem. Idąc krok dalej można stworzyć profesjonalne algorytmy, które same będą klientom dobierały prezenty - ale nie jest to konieczne - możemy pracowicie przygotować kilka ofert i dopasowywać na podstawie danych ręcznie. 

Życzymy sukcesów!!! A w kolejnych mailingach dalsze propozycje działań. Tymczasem zachęcamy do zerknięcia na kilka nowości, które mogą przykuć uwagę klientów i odświeżyć asortyment. 


PIĄTEK 19.02.2021 r. 

Czy stosujesz w swoim sklepie rekomendacje? 

W poniedziałek rozpoczęliśmy cykl maili edukacyjnych w których dzielimy się przydatnymi informacjami dotyczącymi marketingu. Ogromnie dziękujemy za tak duże zainteresowanie oraz tak wiele pytań. Z wielką przyjemnością będziemy odpowiadali na wszystkie Wasze zainteresowania i chętnie opowiemy o naszych doświadczeniach! Jako Kemis - house of Gadgets jeden z największych producentów gadżetów i prezentów mamy opracowane trochę rozwiązań, które mogą się sprawdzić również u Ciebie. 

Sposób 1.1: REKOMENDACJE

Jeśli masz gadżety i prezenty, które sprzedają się znacząco lepiej niż pozostałe to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że pozostali klienci również będą nimi zainteresowani. Doskonale wiedzą o tym duże sieci handlowe takie jak np. EMPiK, który posiada w swoich sklepach stacjonarnych regały z NAJLEPIEJ SPRZEDAJĄCYMI SIĘ PRODUTKAMI oraz z NOWOŚCIAMI. Podobne rozwiązanie stosują w sklepach internetowych oraz mailingach. Wprowadzenie rekomendacji w Twoim sklepie nie powinno być trudne - wydziel odrobinę miejsca na regale, na stronie internetowej lub mailu i prezentuj najlepiej rotujące upominki - efekty będą naprawdę imponujące. 

Klienci w dzisiejszych czasach są bardzo zabiegani i żyją w ogromnym pędzie - z tego powodu nie są w stanie na bieżąco śledzić nowości w Twoim sklepie. Postaraj się ułatwić im zadanie i wszystkie nowe gadżety prezentuj w oddzielnym miejscu. W ten sposób będziesz zawsze zaskakiwał odwiedzające Cię osoby nowymi prezentami, a jednocześnie zakodujesz im, że warto do Ciebie zaglądać - bo zawsze jest coś nowego. W ten sposób po najlepszy upominek skierują się najpierw właśnie do Ciebie. 

Rekomendacje gadżetów to bardzo łatwe do wprowadzenia rozwiązanie, które ułatwia życie Twoim klientom i pozwala na przyspieszenie ich decyzji zakupowych. Dla Ciebie to prawdopodobnie bardzo mały koszt poza odrobiną pracy na przygotowanie miejsca i zmienianie prezentów na półce. 

 

ŚRODA 04.08.2021 r. 

Czy masz wpływ na średnią wartość koszyka?

Skoro są sposoby na powiększenie ilości transakcji jakie można uzyskać z jednego klienta, warto przejść do kolejnego punktu - wartości koszyka. Z logistycznego punktu widzenia realizacja zamówienia w naszej hurtowi gadżetów i prezentów o wartości np. 200 zł niemal nieczym się nie różni od realizacji zamówienia o wartości np. 500 zł. Warto zatem na różne sposoby nakłaniać klientów, aby powiększyli swoje zamówienie do maksymalnych rozmiarów. W ten sposób można bez wysiłku podnieść swoją sprzedaż o 10, 20 a nawet 50%. Więkoszść sposobów nie pociąga za sobą potrzeby ponoszenia dodatkowych wydatków. 

Sposób 1.1: REKOMENDACJE

Ponownie rekomendacje, jednak w nieco innym ujęciu. Większość sklepów internetowych pozwala automatycznie w trakcie zakupów proponować klientom uzupełnienie koszyka o produkty, które wybierali również inni klienci o podobnych preferencjach. Naprawdę warto korzystać z tej opcji. W sklepach stacjonarnych sprawa jest nieco trudniejsza - ale nasza hurtownia gadżetów proponuje tworzenie zestawów - czyli 2,3, 5 produktów w cenie lekko obniżonej lub z dużym rabatem na najtańszy produkt. Klienci detaliczni uwielbiają takie promocje. 

 

Drogi Użytkowniku, w ramach naszej strony stosujemy pliki cookies. Ich celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, w tym również dostosowanych do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies.

[zamknij]